onsdag 19 februari 2014

Trött....

Här sitter en extremt trött kvinna.
Skulle ge allt för att få krypa ner i varma, sköna sängen igen.
Den här vidriga tröttheten jag aldrig tycks bli av med.
Å det märks så tydligt i och med rehabiliteringen och att jag måste delta alla veckans vardagar.
För varje dag blir jag mer och mer trött och slut på.
Jag hoppas att läkarbesöket i morgon blir givande.
Att människan lyssnar.
Att jag kan få någon form av riktlinje från hen att ta med mig till uppföljningsmötet på fredag med AF.
För det här är inte roligt!
Jag gör detta för att jag måste, inte för att jag orkar.
Och min energinivå blir inte högre av rehabiliteringen, snarare än lägre än tidigare.
Jag tror faktiskt inte jag är redo, är "där" som FK och AF vill att jag ska vara....
Nåja får väl se vad som händer nu i slutet av veckan.

I dag är en annan dag!
Bara att ta nya tag och utmana sig själv.
"Jag måste orka, jag är inte trött".

Jag är i alla fall helt nöjd med vädret ute.
Det är fortfarande plusgrader.
Det töar.
I går visade sig solen några korta stunder.
Detta får mig att tro att vi går mot bättre tider.
Men jag kommer att bli vansinnigt grinig om det blir svinkallt igen och jättemycket vinter.
Jo jag kommer att bli grinig då även om jag inser att det här uppe där jag bor mycket väl kan hända.
Det är trots allt bara Februari.
Men ack så jag längtar till våren nu!

Lånad från nätet

Tänk så härligt när dom här små rackarna dyker upp i slänterna.
När solen skiner.
När det grönskar.
LÄNGTAR!

Nå än är det inte vår så jag får försöka härda ut.
Nu ska jag dricka mer kaffe och sen blir det att snabbfixa till mig.
Anstränger mig inte allt för mycket då det bara är rehab och ingen galamiddag jag ska på.

Ha en härlig dag alla fina!

Kramen om!


1 kommentar:

  1. God morgon ...ja just så vill jag oxå göra bara ligga kvar i sängen & strunta i allt denna dagen men så enkelt är det inte tyvärr...hoppas dagen går vägen ändå för dig kramen

    SvaraRadera