lördag 22 mars 2014

En Lördagsmorgon...

...är det!
Skönt så in i vassen med helg tycker jag.
Underbart att vara ledig och inte måste kliva ur sängen.
Men som vanligt så vaknade jag tidigt och klev ur sängen...haha

I går så hade jag en mycket trevlig eftermiddag och kväll.
Midi, pojkvännen och jag.
Vi åt länge och väl tillsammans och sen satt vi kvar i köket och pratade om allt möjligt.
Han är en mycket trevlig kille, oblyg och pratsam.
Tycker verkligen mycket om honom.
Man kan inte göra annat..
Är så glad för Midis skull. *L*

Sen gick dom in på Midis rum och stängde dörren.
Själv la jag mig i sängen och tittade på tv.
Jag pendlade mellan två program.
Let's Dance och Masterchef USA.

Gillar dom här herrarna


Å sen gjorde jag kväll och kröp ner i sängen.
Var oerhört ljuvligt, svalt och skönt i sovrummet.
Tittade på något program om Mord och sen somnade jag.
Har sovit riktigt gott i natt.

Funderar på om jag ska klä mig och gå på en promenad innan ungdomarna vaknar eller om jag ska vänta tills efter vi har ätit frukost.
Solen skiner och det är - 0.5 så det blir en härlig promenad när jag än väljer att ta den.
Vad hittar ni på i dag?

Kramen om!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar