tisdag 18 mars 2014

Milda makaroner...

....vad tråkigt det var att gå upp i dag och mötas av detta när jag tittar ut genom mitt köksfönster.


Det man inte ser på fotot är att det snöar som bara den och med tanke på hur vitt det är så har det gjort så under en hel del tid.
Jag som var så himla nöjd med att nästan all snö försvunnit.
Dom där vädergudarna är jag verkligen inte sams med.

Fy för den lede...

Nåja det är inget jag kan göra något åt!

Gårdagen var en okey dag om jag bortser från trötthet.
Det räckte inte lång stund sen jag vaknade i går morse innan jag kände mig kopiöst trött igen.
Det lär ta några dagar till innan jag är mig själv igen.
Vad nu det är?
Känns som åratal sedan jag var mig själv...

Satt och pratade med Midi i går kväll efter att jag hjälpt henne att renbädda sängen.
Hennes pojkvän väntas hit i helgen och dom ska bo hos mig.
Vi funderade över middag på fredag.
Vad jag ska laga, vad han tycker om, om han gillar snacks, vad för frukost osv..
Det blir inte den helg jag tidigare småplanerat men det kommer att bli så trevligt att ha dem här hos mig.
Tur jag är flexibel.
Middagen för Grottmannen får jag skjuta upp några dagar.

I dag så har jag min rehabilitering.
Förvisso har jag inte lust alls att gå ut i detta snöande men jag är tvungen.
Sen får jag se hur det blir med promenaden när jag kommer hem.
Om det hunnits skottas osv.

Nu ska jag dricka mer kaffe så jag piggnar till.

Ha det bäst alla fina!

Kramen om!



3 kommentarer:

  1. Godmorgon!
    Inget snöfall här, men mulet..å kallt!!!
    Ha en bra dag!

    Kramis

    SvaraRadera
  2. Oj ja här är det bara regn :) men så är det jobb i kväll trist men sant hoppas din tid går snabbt så du snart kommer hem igen kramen

    SvaraRadera
  3. Ja, så tråkigt med att få tillbaka vintern! :-(
    Här har den hållit sig borta och det tackar vi för! :-)
    sv:
    Ja, det är riktigt gött! :-)

    SvaraRadera