fredag 4 april 2014

Åhåjaja...

Terrordygnen fortsätter.
Ännu är jag inte helt bra.
Hoppas dock att det är på bättringsvägen.
Tycker inte att jag mår lika dåligt i dag.
Men å andra sidan så sprutar det fortfarande.
Himla skit!

Nåväl, det är Fredag i dag!
Tittar jag ut genom mitt köksfönster så ser jag skymoln och lite sol.
Det är nollgradigt.
Luften står stilla.
Känner hur jag längtar ut en smula.

Dagen och helgen har inga inbokade roligheter.
Tar det som det kommer.
Prio 1 är att bli av med magfaret och bli frisk.

Jag blir ensam efter lunch då ungdomarna växlar boende så jag behöver inte förta mig.
I går sa jag åt ungdomarna att dom fick laga middag på egen hand.
Ville inte hålla på med deras mat då jag var så risig.
Det gick alldeles utmärkt.
Skönt att dom är så stora så dom kan rycka in när mamma ligger lutad mot Gustavsberg..heh

Jag tog mina tabletter tidigt och somnade faktiskt relativt omgående.
Så i natt har jag sovit hyggligt.
Känns skönt.

Vad hittar ni på i dag?

Kramen om!

1 kommentar:

  1. Godmorgon!
    Krya på dej <3
    Här skiner solen idag o jag mår nog bättre :)
    Ska börja med städningen alldeles snart!
    Ha en fin dag!

    Kram

    SvaraRadera