lördag 5 april 2014

Efter regn kommer solsken...

...sägs det och det finns sanning i det!
Jag börjar känna mig riktigt bra nu.
Magen har börjat stilla sig.
Springet på toan är inte lika frekvent.
Illamåendet har lättat.
Så jag är definitivt bättre.

Har ägnat morgonen med det här;


...och äntligen den här;


Nu är det förvisso inte just det korsordet, det har jag löst klart för länge sedan.
Har givetvis ett nytt svårt kryss jag sitter och klurar med.
Det bästa med korsord är att det helt plötsligt släpper.
Jag får till ett ord och så kan jag lösa jättemycket.
Sen fastnar jag kanske igen, lägger undan det och så vips när jag tittar på det igen så skriver man så pennan glöder.
Å när korsordet är helt färdigt så sprider det sig en enorm tillfredsställelse inom mig.

Å sen kaffet, det ljuvliga.
Har inte tordas dricka kaffe men nu i morse så kokade jag en kanna och det är så otroligt ljuvligt gott!
En härlig start på denna dag, absolut!

Hoppas ni får en underbar dag alla fina!

Kramen om!




3 kommentarer:

  1. Vad bra att du börjar må bättre!
    Ha nu en fin lördag du också!

    Kram

    SvaraRadera
  2. God morgon..usch ja magen är inget vidare när den klyddar men skönt att du mår bättre o får ditt kaffe :) ha en skön lördag hoppas allt blir bra kramen

    SvaraRadera
  3. Du känner för ditt korsord för vad jag känner för spelet Hayday :D
    Jag är helt beroende! :) Hoppas att du får en fin söndag. kram!

    SvaraRadera