söndag 6 april 2014

I dag är oxå en dag...

Har en sån där underskönt mysig Söndag.
Ligger i sängen och småtittar på tv och bara njuter av att vara.
En dag där inga måsten finns.
En dag av vila och rekreation.
Sådana dagar är jag barnsligt förtjust i.

I morgon börjar en ny vecka men det är inget jag behöver fundera över just nu.

Nej jag fortsätter dagens tema, att inte göra någonting.

I går kväll så tittade Midi och Mini in här.

Midi skulle samla ihop lite kläder hon inte använder till en loppis.
Det blev ett himla rumsterande men hon fick ihop en ordentlig hög.
För mig var det härligt att se dem, krama om dem, låna dem en kort stund.

Men med tanke på hur fort dagarna går så är det snart Fredag och dax för mammavecka.


Jag är i alla fall helt frisk nu och det är gudomligt skönt.

Det är över för denna gång och nej, magsjuka är inget jag vill ha tillbaka.
Fy för den lede vad vidrigt det är.
Så jag är glad och tacksam..

Nu ska jag kura ihop i sängen igen.
Ha det bäst alla fina!

Kramen om!

3 kommentarer:

  1. Låter som en ypperligt god dag! *ler* Skönt att magsjukan är borta! Fortsätt du njut av din dag - kramen

    SvaraRadera
  2. Va skönt att du känner dig friskare...vi har bara träffat kompisar och fam.medlemmar som är sjuka...så få se om vi åker dit igen då? :-) Ha en superfin dag. Kram

    SvaraRadera
  3. God morgon ...hoppas du vaknat o fått ditt morgon kaffe :) måndag igen och ja vad säger man? hoppas din måndag blir bra kramen

    SvaraRadera