onsdag 2 april 2014

Klockan är sju...

Det är morgon och jag sitter här och inväntar dagen.
Som vanligt med en god kopp kaffe.
Som vanligt så känner jag mig aningen för trött.
Det kommer efteråt, detta att jag träffat mycket folk och haft roligt.
Jag blir så in i bängen trött.

Nåja, inget annat hade jag förväntat mig heller så det är inte mer att göra än gilla läget.
Jag har min rehabilitering i dag.
Jag fortsätter scanna in det material jag fått.
I min egen takt.

Å efter rehab så har jag  resten av dagen kvar.
Då kan jag göra det som jag är bäst på;
Att göra absolut ingenting!

Å för tillfället så behöver jag det.

Ta det lugnt, vila mycket!

All snö som kom natten mot i går är redan borta.
Glädjande nog.
I dag är det lite mulet, jag hoppas att solen tittar fram senare.
Det är - 2.5 grader.
Inget superväder men helt okey ändå.


Längtar till det blir ännu bättre dagar.
När det grönskar, björken har musöron, när marken väcks till liv och blommorna blommar. 
Jag längtar till när jag inte behöver klä mig i vinterskrud när jag ska gå ut.
När sandaler och lätta kläder kan bäras.

Men jag vet att vi är på väg, precis där jag vill vara!

Ha en strålande dag alla fina!

Kramen om!




3 kommentarer:

  1. God morgon ..ja vi sitter här på olika ställen i landet med vårt kaffe :) och njuter av att bara vara härligt ..jag håller med dig jag längtar oxå dit ta hand om dig kramen

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du haft en bra dag hittills! Blev lite ändringar på dagens inlägg :) Men denna dag ser ju bra ut :) Mår nog bättre än igår, men inte hundra.....
    Ska hämta de 2 yngre från skolan o vi ska till stan en sväng. Äldsta dottern kommer med som tur är...
    Kram o ha en fortsatt bra dag!

    SvaraRadera
  3. God morgon ....hoppas allt är bra med dig :) ha en skön dag kram

    SvaraRadera