onsdag 23 april 2014

Vaken...

...är jag men inte naken.
Har på mig min hemmastass än så länge.
Kortbyxor och linne.
Alltid hemma.
Tycker inte om att ha för mycket kläder på mig.
Vill ha det lättsamt och skönt när jag är hemma.

Natten har varit hygglig.
Blev så himla trött i går kväll trots att jag sovit en skön siesta efter att jag kom hem från rehab.
Satt i köket och löste korsord och så vips fattade jag ingenting.
Luften gick helt sonika ur mig så jag tog mina tabletter och kröp ner mellan svala lakan.
Så himla skönt.
Satte på tv 4 fakta och så somnade jag till "Onda tvillingar".

Rehab i går blev okey.
Jag gjorde äntligen färdigt den sista hemska pärmen.
Det kändes gudomligt.
Trodde aldrig att jag skulle bli klar med den så mycket skitmaterial som den innehöll.
Men skam den som ger sig.
Så i dag så får jag ett nytt arbete att sätta tänderna i.
Hoppas verkligen att det är något bättre men risken är stor att det blir något liknande då min handledare sagt att han fått massor av sådana pärmar.
Tja, jag får väl se..

Solen skiner i dag med.
Det är så härligt att kliva ur sängen och mötas av solsken.
Det var likadant i går.
Å då passade jag på att cykla in till byn fram och åter.
Lite lagom motion.

I dag har jag inget inplanerat men det skulle inte förvåna sig om jag fastnar i ett korsord när jag kommer hem igen.



Ha en underbar dag alla fina!

Kramen om!

2 kommentarer:

  1. Hej på dig ...låter skönt att ha på sig lite jag är likadan just nu nästan somnar jag vid datorn såå trött men så är det denna dagen..hoppas du får en skön kväll kram

    SvaraRadera
  2. Visst är det jobbigt när man är så trött att man nästan somnar där man sitter. Hoppas ändå att allt är bra med dej:) Kramiz

    SvaraRadera