söndag 25 maj 2014

Härlig dag...

Här står jag i köket och håller på med förberedelserna för dagens Mors Dags middag.
Jag står för maten, ungdomarna för efterrätten.
Ska bli spännande att se vad dom hittar på.

Till middag blir det fylld, baconlindad kycklingfilé ( fyllning- finhackade oliver blandat med pressad vitlök och paprikaost), grillad aubergine, tagliatelle och en härlig grönsallad.

Måste bara visa vad jag fick av mina raringar till frukosten dom dukade upp så fint.
För mig var det bara att sätta mig ner.
Åh öppna paket.


Jättefin receptbok där jag kan skriva in mina egna recept.
Ungdomarna vill gärna att jag skriver ner allt det jag komponerar ihop efter eget huvud.
Jag har fyllt några böcker redan men den här var så himla fin. 



Det finns register i boken så jag kan välja vad receptet hör till, förrätt, varmrätt osv.
Lätt att navigera runt i.



Å tyckte så jättemycket om dessa muggar.
Väldigt retro till färg men ändå nytt.
Jag blev i alla fall superglad för att det var så genomtänkt och passar mig som handen i handsken.

Nu får jag fortsätta med mitt!

Allt gott till er alla fina!

Kramen om!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar