tisdag 6 maj 2014

Morgonsamtal...

Morgonen började med ett härligt samtal med Älskade E!
Det är ett helt okey sätt att börja dagen med.



Tänk så mycket det finns att samtala om.
Vi kan hålla på i timmar vissa dagar.
Det är aldrig tråkigt att prata med henne.
Det är en sak som är sann.
Bara så synd att vi bor så långt från varandra.
Saknar att sitta mitt emot varandra.
Nu är det länge sedan jag reste ner till henne.
Mitt "Eden"!
Till sommaren är det tre år sedan jag var ner sist.
Oj så åren går!

I dag pratades det mycket om Spanienresan hon och hennes karl precis gjort.
De har åkt runt och tittat på hus.
Tanken är att det ska köpas ett så småningom.




Tycker det låter riktigt trivsamt.
Tänk då kan ju t.o.m jag åka ner och hälsa på.
Blir superduper!

Ute har jag sol i dag!
Himlen är klarblå.
Det ser ut att vara vindstilla.
Inte illa, inte illa!

Ha en fantastisk dag alla fina!

Kramen om!



2 kommentarer:

  1. Här i Helsingfors är det soligt med blå himmel!
    Vet inte hur det är därhemma...idag åker vi hem. Blir en jobbig dag med huvudvärken...

    Ha en fin dag!

    kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas att din dag fortsatte bra! Kramar från ett blåsigt och regnigt bästkusten...

    SvaraRadera