fredag 2 maj 2014

Nu har jag Vårstädat....

...här i bloggen, gjort om utseendet lite och tagit bort en himla massa inlägg.
Det är inte bara här jag vårstädat, har gjort det med alla mina nätaktiviteter och så har jag till viss del vårstädat hjärnan oxå även om där åtminstone fortfarande finns en hel massa onödigt kvar.
Har bestämt mig för att göra vissa val, som ex vad jag hädanefter kommer att skriva i bloggen.
Det finns en del som jag tänker låta bli att yppa vidare mycket om.
Det känns som det enda rätta.
Vill inte krångla till saker mer än nödvändigt så det är ett bra beslut.
Ibland måste man dunka huvudet i sten för att inse de bra besluten man ibland är tvungen att ta.

Jag har väl inte mått så himla bra de senaste dagarna.
Alldeles för mycket som snurrar i bikupan som jag egentligen inte får någon riktig ordning på.
Det finns fortfarande en massa att tänka över och fler beslut som så småningom måste tas.
..men den dagen, den sorgen!

Älskade E har äntligen kommit tillbaka från Spanienresan.
Hon ringde mig klockan 06 i morse.
Haha en sån tid va?
Men jag var vaken.
Det var riktigt härligt att få byta ord med henne igen.
Den där vanan vi har var dag och nu har jag vart utan hennes röst i nästan två veckor.

Mina ungdomar har lämnat grottan för pappavecka så nu är jag solo här igen.
Känns väl sisådär.
Jag gillar att ha dom boende hos mig.
Som vanligt blir det tomt.
För att döva tystnaden så spelar jag en spotifylista.
Känns lite bättre så..

Det är vår lite överallt nu tror jag.
Snart har vi säkert en hel massa blomster på gång, lövade träd och gröna ängar.
Känns fint.


Såhär färgrikt kan det gärna få vara

Ha en underbar kväll alla fina!

Kramen om!

4 kommentarer: