måndag 16 juni 2014

Åter en ny vecka..

Jag har varit uppe länge men inte startat upp datorn förrän nu.
Har i sig inte gjort så mycket men i bland blir det så.
Natten har varit sisådär.
Lite lagom med mardrömmar.
Min kropp är väldigt uppstressad nu.
Å det lilla jag sover så kan jag klara mig utan mardrömmar.

Men nu är det en ny vecka och nya krafttag måste tas.
Det blir en händelserik vecka.
Avstämningsmöte i morgon, födelsedag på Torsdag och så Midsommar.
Jag får stämma av veckan på Söndag och se vad som hände och vad jag orkade med.

Jag har i vart fall bäddat min säng (som alltid om morgnarna).
Å så har jag diskat bort efter i går kväll.
Disk klarar jag inte av att se i köket.
Måste ha fint på diskbänken.
Lite noja tror jag, fast jag gissar på att fler än jag vill ha det så.
Själv drar jag inte ner så mycket disk men barnen, dessa älskade barn har en sån förmåga...
Nåväl, nu är det gjort och jag är nöjd.


Maxi jobbar hela dagen i dag så jag får min egentid, som jag så väl behöver.
Jag funderade lite över hur det skulle bli med tjejerna boende hos mig på heltid men det löste sig då det blev så att bägge jobbar hela sommaren.
Jag får min tid för mig själv, suveränt!

Nu ska jag göra mig frukost, ta med brickan till sovrummet, lägga mig i sängen och avnjuta den med något käckt tv program.

Ha det bäst alla fina!

Kramen om! 

4 kommentarer:

  1. Önskar dej en bra dag!

    Kram <3

    SvaraRadera
  2. Dina mardrömmar kan inte vara trevligt. En del midiciner har mardrömmar som biverkning...hemska tanke. Vill kika in o önska dej en bra dag:) Och hoppas allt är bra med dej trots allt. Kram

    SvaraRadera
  3. Undeniably imagine that which you stated.
    Your favourite reason seemed to be at the net the easiest factor to be mindful of.
    I say to you, I definitely get irked even as other
    people consider worries that they just do not understand about.
    You controlled to hit the nail upon the top as neatly as defined out the
    whole thing without having side-effects , people could take a signal.
    Will likely be back to get more. Thank you

    Also visit my blog Topher di Maggio ()

    SvaraRadera
  4. Diskbänken och toan är två viktiga saker att hålla rent tycker jag. Du gör rätt i som tar en ordentlig sovmorgon så du orkar med allt du har framför dig i veckan.
    Kramen.

    SvaraRadera