måndag 9 juni 2014

Egentligen...

...så borde jag alltid skriva tre positiva skeenden för dagen!
Precis som jag gjorde i början av min rehab, när jag gick på förra stället. Men som med så mycket annat så rinner det undan, utan att man tänker på det.
Så här kommer tre;


  1. Regnet som föll i dag gjorde mig lite lugn inombords då jag insåg att jag med gott samvete kunde stanna inomhus.
  2. Trots den känslan gick jag ut på promenad ikväll. Det blev ca 8 kilometer, inte illa pinkat för någon med mitt nuvarande sinne.
  3. Min lägenhet, min grotta, min borg. Här är jag trygg, här är jag mig själv, här trivs jag och här kan jag leva.
Tja dom tre får duga för i dag!

Dagen har annars inte inneburit så mycket för mig förutom kvällspromenaden då vill säga.
Åh så kokade jag pasta till middagen. Köttfärssåsen tog jag fram ur frysen. Jag gillar när jag har färdig mat i frysen, det är smart att göra större kok så man kan frysa ner. I alla fall för mig som ofta är för trött och har för lite energi.
Jo jag lagar mat men jag känner att jag inte längre har den orken. Det är så mycket annat som ska göras, som jag ska orka med och det slutar med att jag inte orkar någonting.

Nu längtar jag tills att klockan ska bli senare så jag kan få lägga mig. Givetvis önskar jag mig en god natts sömn. Någon gång borde det väl hända.
Om inte skulle detta inte vara fel..


Tänk att ligga ute på gräsmattan i sovsäck en stjärnklar natt och bara titta på alla vackra stjärnor som natten bjuder på..

Sussa skönt alla fina!

Kramen om!

2 kommentarer:

  1. ja jag kan hålla med dig ang boet så är jag med hemma, älskar vårt hem. Regnet kommer väl hit i helgen men det är ok då jobbar jag :) hoppas att allt kommer lösa sig med fk bla kramen

    SvaraRadera
  2. Hoppas verkligen att du får en bra vecka Millan! Kramar

    SvaraRadera