måndag 30 juni 2014

En go helg...

Ibland blir det bättre än jag tänkt.
Helgen som passerat går i det tecknet.
Det blev en riktig go helg.

Jag hade besök, jag besökte, åt go mat, hade fina samtal, såg två  fotbollsmatcher.
Men så var jag något trött i går när jag kom hem.
Även om det är trevligt att vara social så tar det på.

Men en sån här helg bär med sig en härlig känsla i kroppen lång tid efteråt.


Vacker utsikt från en balkong.

Nu är det ny vecka igen och allt rullar på som i ett ekorrhjul.
Sista lediga dagen, i morgon är det dax för rehab igen.
Åh så snurrar livet på...

Ha en skön dag alla fina!

Kramen om!

2 kommentarer:

  1. Hoppas att du får en skön dag!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Låter rätt avkopplat o glad blir jag för det :) hoppas du fått lite sol i dag för det har jag fått :) ta hand om dig kram

    SvaraRadera