fredag 20 juni 2014

En sån dag...

...jag hade i går!

Jag som inte var ett dugg sugen på att fylla år fick mig en jättetrevlig dag.
Min fina Pappelino med fästmö hälsade på.
Vi hade en riktigt trevlig stund med kaffe och kaka.

Senare på kvällen så bjöd jag in Sconesmannen på kaffe och nybakt så han tackade gladeligen ja.
Det var minsann oxå väldigt trivsamt.
Vi avslutade kvällen med att åka på Max och köpa lökringar och lyxshake.
Han övertalade flickorna att följa med så det blev himla braigt.

Jag fick lite presenter oxå.


En vacker blombukett från Halmstad som kom med bud.


Ett presentkort där jag kan handla några goda ostar.


En vinägrett på granatäpplen köpt i Turkiet.
Den ser jag verkligen fram emot att prova.
Å lite mer smått och gott.
Bland annat mina favoritkarameller.

Jag avslutade kvällen med ett avsnitt av Pistvakt.
Den serien är verkligen så himla rolig.
Definitivt min typ av humor.

Så dagen blev en riktig höjdare som avslutades med guldkant.
Vad mer kan man önska sig?

Nu alla fina ska ni ha en riktigt härlig Midsommar!

Kramen om!

3 kommentarer:

  1. Vilken härlig dag du hade igår :)
    Jag träffade min bästa vän på kafe igårkv :)
    Ha en trevlig Midsommar!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad härligt att dagen blev så bra!! Kul att läsa. Hoppas nu din midsommar också blir riktigt trevlig. Kram

    SvaraRadera
  3. Vilken bra dag det blev för dej:) va kul:) ha det fortsatt bra i helgen. Kraaam

    SvaraRadera