tisdag 17 juni 2014

Ganska så meningslöst möte...

Det tycker jag allt!
Varför?
Jo läkaren hade ju inte träffat mig tidigare så hon kunde inte göra en bedömning av mig i dag.
Nä men oops!
Så nu ska jag få en tid så fort som möjligt för att träffa läkaren och sen får jag se.
Så det blev inte sämre just i dag, det blev heller inte bättre.
AF försökte få mig att direkt öka till 12 timmar per vecka men läkaren ansåg att vi just nu ska fortsätta som vi gjort.

Det blev i alla fall inget riktigt bestämt.
Bara en massa förryckta hot om vad jag kan vänta mig.
Ni vet, jag blir ju utförsäkrad i September.
Jadajadajada..

Nu är jag fullkomligt utpumpad.
Har århundradets värk i kroppen och vill bara sova...
Får se sen om det går!

Ha det bäst alla fina!

Kramen om!


1 kommentar:

  1. Jahaaaa - de insåg att det hela var lite meningslöst+ Precis som du försökt tala om för dem?? Vilka klantskallar..

    Kram

    SvaraRadera