söndag 22 juni 2014

Grått i dag med...

Vädret har inte visat sig från sin bästa sida denna helg.
Det har inte varit ute väder.
Grått, tråkigt, regnigt och blåsigt!
Tja det är ju sommar...

Gårdagen var en lugn historia.
Undrar varför jag är så trött, trots att jag vilar och inte gör så mycket?
Det går liksom aldrig till sig på något vis.

Vi åt rester sen midsommaraftonen i går och så bakade jag en kladdkaka.


Kladdkaka är något som alltid går hem i detta hushåll men så är det gott oxå, eller vad tycker ni?

Kvällen tillbringades framför tv,n men fråga mig inte vad jag såg för det har jag ingen aning om.
Det kan ha att göra med att det inte var något särskilt bra att se och jag zappade genom kanalerna..hihi

Strax ska jag klä på mig för en liten promenad i ovädret.
Det lockar inte nämnvärt men frisk luft kan behövas!

Ha en skön Söndag alla fina!

Kramen om! 

2 kommentarer:

  1. Här lyser solen för fullt, men hur länge vet jag inte då det är grått oxå på en del ställen,, hoppas du får det mysigt även inne då :) ta hand om dig kramen

    SvaraRadera
  2. Visst lyser solen här med bland molnen..huga inte så varmt här heller!
    Lite planer på att åka o hälsa på mamma en sväng....vi ska se nu.
    Ikv är vi bjudna till våra vänner G & M.

    Ha en bra söndag!

    Kram <3

    SvaraRadera