tisdag 17 juni 2014

Håll tummarna för mig idag...

...för det är i dag det gäller!
Skulle bli förvånad om mötet går bra för det känns inte som man gör saker för mitt bästa, mer för regler och statistikens skull.
Nåja det blir eftermiddagens problem.

Först ut är rehabiliteringen.
Första dagen för veckan och jag känner mig helt död.
Trött, värk i kroppen, orolig, stressad..
..som vanligt med andra ord!

Tog en kvällspromenad i går.



Himlen var gudomligt vacker.
Nu klarade jag mig inte från regnet.
Det fullkomligt vräkte ner när jag var på väg hem.
Var helt genomblöt när jag klev innanför dörren.
Tog en varm dusch men fick aldrig upp värmen i kroppen under resten av kvällen.
Frös som en hund.
Försökte sova men det gick inget vidare.
Inga mardrömmar i natt däremot ytterst lite sömn.

Jag önskar att det var i morgon så den här skitdagen är över!

Ha det bäst alla fina!

Kramen om!


2 kommentarer:

  1. Håller iaf tummarna för att det ska gå bra, kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas att det går bra, kram

    SvaraRadera