måndag 23 juni 2014

Måndagsmorgon...

Jag tycker någonstans alltid att jag skriver måndagsmorgon här på bloggen.
Det kan inte betyda annat än att veckorna går himla fort.
Så ny vecka igen och nya utmaningar.
Rehab som vanligt.
Å så får jag se om jag får kallelsen till läkaren.
Den kom ju inte förra veckan.
Eller...så rann det ut i sanden, vem vet?

Vädret är fortfarande tråkigt.
Grått och kyligt!
Mycket härliga moln dock..

Å så var Midsommar över för denna gång.
Ingen i min grotta har liksom firat ordentligt.
Flickorna har jobbat och varit trött.
Grabben har oxå varit trött.
Och jag är ju trött jämt.
Det har varit otroligt lugna dagar.
Visst har vi ätit gott men i säng tidigt på kvällen.
Det blev inga blomster plockade för någon av oss. *L*

Min mormor sa alltid att sommaren var slut när midsommar var över.
Mycket positiv människa emellanåt. *L*
Jag höll inte med henne då och nu hoppas jag verkligen att det inte är så.
Vill ha sommar länge..


Kunna gå lättklädd och njuta av ljumma vindar.
Sitta på altanen sent på kvällen och inte frysa.
Kunna ha fönster öppen.
Bli trilsk på myggen.
Känna småskräck när getingar surrar.
Njuta av varma sommarregn.
Gå på långa sköna promenader.

Så jag hoppas sommaren kommer i gång igen.

Ha det bäst alla fina!

Kramen om!


3 kommentarer:

  1. Låter så mysigt när du beskriver sommaren och vem vill inte ha en lååång sommar jag vill!!! :) hoppas din rehab går bra o snabbt njut sen av dagen kramen

    SvaraRadera
  2. Oj, jag väntar även på dendär sommaren! Just nu skiner solen här...

    Ha en bra dag!

    Kram<3

    SvaraRadera
  3. Jag tror att vi alla väntar på sommaren:) ser ut som vi blivit övergivna..sommaren har gett upp. Nää nu ska vi inte ge upp vi heller...sommaren kommer:-)) ...Nästa vecka sägs det:-)) Då får vi göra allt du skriver om:) Jag längtar också att få sitta ute på altanen på morgonen, med en kaffekopp. Kram

    SvaraRadera