söndag 15 juni 2014

Millans trötta värld...

Kanske dax att byta namn på bloggen!
Är så trött att det snurrar i skallen.
Bisvärmen får sällskap.
En trött bisvärm kan man tänka sig ska vara ganska så lugn men inte då.
Det surrar mer än någonsin.
Sådär okontrollerat.
Nåja, det är väl så det ska vara just för tillfället.
Hoppas att det blir bättre efter Tisdagens möte men något säger mig att det kanske inte blir så.
Millan tvivlaren!
Men så litar jag inte på någon som ska sitta med på mötet heller.

I dag är det blåsigt oxå, precis som i går.
Det är inte full sol, lite lätta skymoln huserar på himlen.
Nu ska jag inte promenera mer på några dagar.
Måste vila kroppen.
Tror jag gått 6.5 mil senaste veckan.
Å det beror på bisvärmen i skallen, stressen i kroppen, oron jag känner.
Promenerandet blir nästan ett måste för jag får för mig att det lättar mitt mående men vet i f-n om det verkligen gör det.
När jag kommer hem så är det ändå samma som innan.
Nåväl, nu behöver denna kropp vila så det ska den få göra.


Gårdagens eftermiddagshimmel.
Så otroligt läckert, eller hur?

Nu ska jag diska undan och sen ska jag ta fram skärmaskinen och skära upp skinkan som jag tog ur frysen i går.
Det är himmelskt med en skärmaskin.
Underlättar otroligt att kunna få fina tunna skivor av en skinka eller stek osv.

Sen blir det soft men så är det Söndag och vilodag!

Hoppas ni får en härlig dag alla fina!

Kramen om!

3 kommentarer:

  1. Söndag & Vilodag här tänkte jag med..men så drog jag lakanen ur vår säng. Börjar bli dags för det nu!
    Härligt väder har vi just nu, betydligt varmare än igår. M & svärfar balar ensilage..J vid Playstation, A & C sover än.
    Mår bättre också :)
    Ha en fin söndag!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Åhhhh, hoppas verkligen att det går väl - det där mötet! Och hoppas att din söndag blev någorlunda lugn. Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. God morgon...hoppas allt är bra med dig även om du har måsten över dig ...en super fin bild o molnen kan forma mönster som är så fina ta hand om dig kramen

    SvaraRadera