onsdag 18 juni 2014

Mitt i veckan..

Onsdag i dag alltså!
Jag sitter i mitt kök, vid laptopen och dricker kaffe.
Natten har varit något bättre.
Kanske inte så konstigt då jag var helt slut på i går efter mötet.
Värken i kroppen har dock inte lagt sig.
Tror det är stressvärk.

Pratade länge och väl med Älskade E i går eftermiddag.
Ett givande samtal.
Hon är bra på att peppa och säga vad hon tycker.
Duktig på att skaka om mig när det behövs.

Sen så hade jag och Maxi ett långt samtal efter att hon kom hem från byn och umgänge med vän.
Vi satt i köket och fikade.
Vi har alltid väldigt givande samtal.
Det märks att hon är vuxen nu.

Sen blev det sängen och tv-tittande.
Å så var kvällen slut på.

I dag ska jag på rehab som vanligt.
Inte för att jag orkar riktigt.
Mest för att jag måste.
Fast jag borde stanna hemma om jag ska gå till hur jag mår.
Men tänkte gå denna vecka i alla fall så får jag se hur det blir nästa vecka.


Himlen i går var lika dramatisk som kvällen innan.

Det lär bli en kylig Midsommar om det fortsätter såhär.
Inte för att det egentligen stör så mycket.
Jag och ungdomarna ska vara hemma.
Men nog hade det varit trevligt att sitta ute på altanen, äta och mysa.

Ha en härlig dag alla fina!

Kramen om!

4 kommentarer:

  1. Trist det med din läkare & jobbigt när folk inte förstår en, hoppas det kommer lösa sig på bästa sätt. Men du hade en mysig dag hemma med E och dina barn ja här lär det oxå bli en kylig midsommar men det gör mig inget ....skönt med ledighet bara...kram på dig o ha det gott

    SvaraRadera
  2. Ja, en kylig midsommar har dom lovat...vi ska också vara hemma , äta gott o umgås:) Alla 3 ungdomar är hemma så :)
    Hoppas att du hade en bra dag!

    Kramen <3

    SvaraRadera
  3. Jättefin bild! Naturen är en fantastisk konstnär, den största. Kram.

    SvaraRadera
  4. Vilka fantastiskt foton det blivit de senaste dagarna! Jag skall läsa ditt inlägg om mötet alldeles strax - hoppas att det var ok i alla fall. Här på västkusten har vi haft varma dagar lite drygt en vecka nu, även om de säger att midsommar kommer att bli kallare..

    Ta hand om dig! Kram

    SvaraRadera