onsdag 4 juni 2014

Nä glad är det verkligen inte meningen att jag ska va...

Trött, trött så jag har lust att gråta.
Trött för att sömnen är för dålig.
Trött för att det alltid strular till det.
Trött för att alltid måsta kriga.
Trött för att inte bli förstådd.

TRÖTT!

Morgonen började verkligen inte bra.
Ringde psyk för att kolla läkartiden jag fick veta i går morse.
Jo den fanns.
Fanns det någon tid innan detta datum så jag först får träffa läkaren själv.
NEJ!
Vilken läkare får jag.
Jo den jag sa att jag absolut vägrar att ha och träffa!

Så nu ska jag alltså ha detta möte med denna läkare som är äck-väck för mig, med Försäkringskassan och Arbetsförmedlingen samt...
...vilket jag fick i brevlådan i dag, även min Arbetsgivare.

Mötet med Arbetsgivaren skulle bli efter detta läkarmöte, sas det vid förra lilla mötet jag hade med Kassan och AF.
MEN, gör dom vad dom säger?
NEJ!!!

Jag mår så dåligt att jag har lust att spy nu.
Har en ångest som inte är av denna värld, men inga tabletter mot det.
Dom kan ta sina Atarax och sticka upp dem i röven, så lite hjälper dom mig.

Dom kan väl ha det där j-vla avstämningsmötet på egen hand så uteblir jag mer än gärna.
Jag vet ju att jag kommer att bli överkörd så det bara skriker om det så då kan dom ju sitta och diskutera mig och min framtid bäst dom vill.
Jag skiter snart i vilket!

Nä glad är det verkligen inte meningen att jag ska va...



Tröstar mig med toppskotten på tallen, inte för att det hjälper men det är i alla fall vackert!

Kramen om!

3 kommentarer:

  1. Lider med dej kära vän. Det lät inget vidare det där. Ta hand om dej.Kram

    SvaraRadera
  2. Mycket trist att läsa att du mår så och jag förstår dig och hade oxå varit förbannad ...dom är ju inte friska i skallen dom...sätt dig emot dom och låt dom inte göra hur som säg STOPP!!! annars skicka dom till mig :) massa kramar till dig vännen

    SvaraRadera
  3. Håller med de två föregående - verkligen inte alls roligt!!! Hur i hela friden har de tänkt??? Hoppas innerligt att det ändå - trots allt - blir väl.

    Kram

    SvaraRadera