fredag 4 juli 2014

Äntligen...

Ledig, ledig, ledig!
Känns superskönt att ha 4 lediga dagar.
Ska göra mitt bästa att återhämta mig så gott det går.

Gårdagen var mycket trivsam efter att jag kom hem från rehab alltså.
Jag gjorde en enkel frunch/middag till mig själv som jag åt i sängen.


Varma mackor med hemhjord vitlöksdressing och sallad.
Jisses så smaskigt det var.
Å väldigt länge sedan jag gjorde sist.

När jag ätit så slocknade jag som en fura.
Sov ca 1 1/2 timme.
Ljuvligt skönt måste jag erkänna.

Så pratade jag en del i telefonen.
Både med älskade E och så med min morbror.
Vi preliminärbokade in en fiskedag till veckan. (morbror alltså)
När han var här så lovade han ungdomarna fiske vid sjön där han bor.
Så om inget annat händer blir det på Onsdag!

Senare under kvällen chattade jag med min Kanadensiska vän och vips var kvällen över och det blev dax att knyta sig.

Har faktiskt sovit lite mer i natt än på länge.
Det är förvisso inte tillfredsställande men i alla fall bättre.

Nu går jag all in på nykokt kaffe och korsord.

Ha en underbar dag alla fina!

Kramen om!

4 kommentarer:

  1. Oj, vad trevligt att ha 4 dgr lediga! Hoppas att du får vila ut nu!
    Ha en fin fredag!

    Kram

    SvaraRadera
  2. så skönt för dig att ha lite ledigt nu och ta hand om dig o ha det gott bara kramen

    SvaraRadera
  3. Kikar in till dig för att se hur du har det nu när vår semesterresa är över! Vad skönt att du skall vara ledig ett par dagar nu! Hoppas verklgien att du får njuta av det och att du fortsätter att sova bättre!

    Kramar

    SvaraRadera
  4. God morgon snäckan hoppas du har det bra å får en skön lördag kramen

    SvaraRadera