onsdag 16 juli 2014

Äntligen...

En god natts sömn!
Kan inte minnas sist jag vaknade upp på morgonen och kände så.
Det var ett bra tag sedan.

Jag är strax på väg till rehab.
Men jag har redan hunnit cykla in till byn fram och åter.
Blev tvungen att köpa frukost till flickorna.
Slut på havregryn och lite mjölk.
Då går det dåligt att koka sig en gröt.

I går var jag rysligt trött och sådär vanligt upp i varv och superstressad som jag alltid blir efter påfrestande läkarbesök.
I stället för att lägga mig i sängen och försöka sova så bakade jag.
Provade att göra Flottyrkransar.



Passade på att bjuda hem Mini som är hos sin pappa.
Han kvistade över och sa hade vi ett mysigt fika tillsammans.
Som den ömma moder jag är så skickade jag med honom en påse.

Till middag gjorde jag det enkelt för mig men ack så ljuvligt gott.


En fylld omelett.
Det är bland det godaste jag vet och så himla enkelt att göra när man inte är så sugen att laga till något.

Nu ska jag göra vid mig det sista innan jag drar i väg än en gång denna morgon.

Ha det bäst alla fina!

Kramen om!


3 kommentarer:

  1. Men vad roligt att läsa att du sovit inatt:)) Förstår att det var längesedan för dej. Allt brukar vända till slut. Du är en snäll mamma o tänker på det dina. Sen gör du så god mat..så man blir hungrig när man tittar på bilderna:-D. Ha en fin dag. Kram

    SvaraRadera
  2. Härligt när du fått sova gott för det har inte jag gjort :( men så goda dom ser ut :) omelett är alltid gott o enkelt oxå ha en skön dag/kväll kramen

    SvaraRadera
  3. Härligt, härligt att du fått sova i natt!! Hoppas att också denna natt blir bra. Läste om läkarbesöket. Skönt att det är gjort för nu i alla fall.

    Kramar

    SvaraRadera