måndag 7 juli 2014

Att man kan känna sig så le...

Nu lånade jag denna rubrik från en bloggares sida.
Men tyckte att det passade lite in, åtminstone som jag tänker.

Vad blir jag då le på?
Puckoidioter som tror att dom är större än Gud själv.
Varför?
Jo någon knäppgök som skrev till mig på FB (inte vän);

Han skickar en typ nallekram.
Jag frågar vem han är och vad han vill.
Får till svar;

- Bra...lite kåt.

Finns få saker som får mig så j-vla le som sånt.
Att skriva till någon som man alls inte känner att man är KÅT!
Sicken dönick!

Är jag irriterad?

Joooooo!

Vad finns i en sån mans hjärna egentligen?
Tror man att man får en del pluspoäng på det viset?

Inte hos mig i alla fall!

Nej fy och tvi vale för sådana män som tror att dom är Guds gåva till kvinnorna, vad annat kan det handla om?

Nu tar jag och kryper ner i min säng, helt på egen hand och utan dumskallar..

Sussa sött alla fina!

Kramen om!

3 kommentarer:

  1. Hej i natten - inte skall du irritera dig så mycket på det. Dessa karlar tror inte att de är guds gåva till någon. De är ensamma och patetiska. Jag öppnar inte ens meddelande från personer jag inte känner. Jag deletear med en gång. Därmed slipper jag sådana trista kommentarer.

    Hoppas du får en bra natt.
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Har en inte öppen FB så jag slipper dom där, sen har jag inte bilder på mig heller kan inte så mkt om hur FB funkar egentligen hoppas den slibbiga lägger ner ha en go dag kramen

    SvaraRadera
  3. Visst är det patetiskt att skicka en sån kommentar! Jag håller med Ergo Sum, egentligen inget att lägga vikt vid, men jag förstår att du känner dig irriterad - tror jag hade känt detsamma trots att jag med förnuftet begriper att det är en väldigt liten och ömklig figur som står bakom de där orden .... Hoppas du slipper liknande framöver ... Önskar dig en fin dag!/ Mormor

    SvaraRadera