torsdag 3 juli 2014

Dax igen då...

Sista rehab för denna veckan.
Har bara lust att ligga kvar i sängen.
Nackspärr som heter duga och aptrött.
Låter som en bra kombo..

Gårdagskvällen blev i vart fall mysig.
Maxi lyckades tjata till sig att vi skulle äta tacos.
Jag gav efter och det är jag glad för.
Det var så mysigt och så gott.

När vi ätit klart så diskade Midi undan och Maxi gjorde en ananas och körsbärspaj.
Så god den blev.
Jag blev tvungen att ta om..

Efter det så landade jag i sängen.
Kan inte ens minnas vad jag såg på tv.
När jag är såhär trött hela tiden så blir minnet därefter.
Jag har ofta luckor som jag inte kan fylla.
Det är ganska så obehagligt.
Korttidsminnet är verkligen inte bra.

Efter rehab så ska jag bara njuta av frid, hemmatid, ledighet, ungdomar, egentid, livet i det lilla.
Midi åker upp till pojkvännen direkt efter jobbet i dag och kommer åter på Söndag.
Maxi jobbar ikväll.
Mini växlar boende i morgon så då får jag tillbaka honom.


Ha en härlig dag alla fina!

Kramen om!

3 kommentarer:

  1. Skall du inte ha uppehåll med det där under sommaren?? så borde det vara ju hoppas dagen går snabbt kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas att dagen blir ok ...kram på dej

    SvaraRadera
  3. Tacos är mysigt att sitta o äta tillsammans:) då plockar man maten o sitter o surrar:) precis som ni gjorde. Det är mys. Hoppas du får en fin helg o kan landa lite o kanske får lite mer sömn. Ha det bäst:) Kram

    SvaraRadera