tisdag 15 juli 2014

Hemma igen...

Ja men då var det gjort.
Läkarbesöket alltså!
Tror ni jag blev så värst mycket klokare av det.
Hon var inte så illa faktiskt men så hon pratade.
1 1/2 timme blev jag sittandes där.
Jag ska fortsätta rehab men inte öka tiden.
Hon skrev ut mer medicin och nya ångestdämpande.
Diagnosen blev lite annorlunda än tidigare.
Tja jag är väl obotlig!

Nu är jag i alla fall hemma med en värkande snurrande skalle och en rygg som ömmar.
Somnade ca 05.15 i morse och klockan ringde 06.15.
Nej särskilt pigg och alert känner jag mig inte.
Cyklade in till byn och på hemvägen så öppnade hela himlen sig.
Jisses ett sånt spöregn.
Blev jag blöt?
Haha, dränkt råtta liksom.



Jag har absolut inget emot ett rejält regnväder och vätan behövs ju om det ska fortsättningsvis vara grönt och härligt.

Nu blir det att lägga ner mig i sängen en stund och vila bort stressen i kroppen!

Ha det bäst alla fina!

Kramen om!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar