onsdag 2 juli 2014

Just another day...

Mitt i veckan dagen - Onsdag!
Här sitter jag igen som alla morgnar.
Samma grymma trötthet i kropp och själ, som alltid.
Känner mig som en zombie!

Ute skiner solen.
Det ligger lätta skymoln på himlen.
Jag tror att det blir en fin dag.
Som gårdagen.
Fast gårdagen bjöd på ett himla hastigt åskväder med spöregn som avslut.


Efter det så sprack det upp och blev jättefint och varmt.

Efter rehab i går så pysslade jag på lite hemma.
Jag diskade undan och så tvättade jag några maskiner tvätt.
Hann få till en liten siesta oxå.
Var så hiskeligt trött men jag sov bara en kortis för att inte störa den obefintliga nattsömnen.
Middagsmaten hade jag gjort i Söndags så jag behövde inte ställa mig och laga mat.
Kvällen genomlevdes framför tv;n.
Å sen i säng..
Provade att inte ha tv;n på men det gick minsann inte lättare att somna då heller.
Nej, jag har som vanligt legat och snurrat som en karusell större delen av natten.
Somnade fram emot småtimmarna.
Jaja det tycks aldrig bli bättre!

Nej snart rehab så måste ta itu med mig själv och få på kläder!

Ha en härlig dag alla fina!

Kramen om!

3 kommentarer:

  1. Gårdagen bjöd på solsken..idag ser det ut som att det regnar! Inte såå bra för lederna...känner mej risig!
    Ha nu en så bra dag du kan!

    kramen

    SvaraRadera
  2. Hoppas du får dagen att gå snabbt o sen njut av dagen som är kvar kramen

    SvaraRadera
  3. Nog ska väl ändå sömnen bli bättre nån gång. Det hoppas jag verkligen för din skull.Jag somnar alltid med tv:n på. Det är mina böcker:-) Jag läser aldrig böcker när jag ska sova..stirra på dumburken det är bättre:) Hoppas John Blund infinner sig i natt hos dej, så du får sova;-) Kram

    SvaraRadera