måndag 14 juli 2014

Måndagsmorgon...





Ny vecka igen!
Den här veckan känns inte så rolig.

Har nämligen läkartid i morgon bitti.
Åh nej jag är inte förtjust i den läkaren så jag vill helst av allt slippa då jag inte tror att det kommer något gott ur mötet.
Jag är måhända negativ men jag har ju träffat hen tidigare och det kändes inte bra.
Men det är morgondagens plåga det!

I dag har vi Måndag.
Det är lite ostadigt väder.
I går kväll började det helt plötsligt vräka ner regn.
Å det ser ut att komma mer av den varan i dag.
Mig gör det inget.
Tycker att sommarregn är mysiga.
Å så torrt som det blivit under den senaste värmeböljan så behövs det.

Ungdomarna kom hem i går kväll.
Dom har varit hos sin far i deras stuga.
Det verkade som dom haft det bra.
Slappat, badat osv.
Det är första gången sen flickorna flyttade till mig som dom umgåtts med sin far mer än några timmar.
Skönt att höra att det fungerade.

Nu ska jag dricka kaffe och slänga ögat på ett korsord.

Ha en toppendag alla fina!

Kramen om!




4 kommentarer:

  1. God morgon/förmiddag på dig ...trist med sådana möten, men måste ibland, hoppas det går snabbt så du slipper sitta där ...här öser regnet ner men vad gör d när man är ledig ha det gott kramen

    SvaraRadera
  2. Hoppas att dagen varit ok hittills! Inte kul med såna möten, men man måste ibland!
    Inget regn hos oss, men det är kvavt som bara vad....hittade ny bikini från Kappahl idag :) Bild kommer på bloggen senare....nu lite vila mellan varven :)
    Kramen om

    SvaraRadera
  3. Vi fick en liten regnskur kl sju i går kväll. Fort var det över oxå. Men det är torrt så det behövs lite regn. Men gärna på nätterna då:) tråkigt att man ska behöva att känna så för en läkare. Då är den läkaren på fel plats. Önskar dej lycka till vännen. Hoppas det går bra för dej. Kram

    SvaraRadera
  4. God morgon förmiddag kanske :) hoppas du har det bra denna tisdag kramen

    SvaraRadera