onsdag 9 juli 2014

Onsdag...

Onsdag i dag då.
Tog lång tid i natt innan jag lyckades somna.
En anledning var värmen.
Å så hysteriskt varmt det var i sovrummet trots takfläkten.
Men så hade vi 30 i skuggan i går.
Man ska inte klaga på värmen, det ska man inte nu när sommaren är här men nattetid hade jag velat bo i en frysbox.

Gårdagen var okey.
Jag bjöd på gratängen jag gjorde under natten till middag.
Den blev ljuvligt god.



Å här är bildbevis!

Efter maten blev det mest tv gloning.
Inte för att det var så mycket att se till en början men så kom jag på att titta efter om det var något avsnitt av Midsomer Murders och jo på kanal 1 så var det kl 21.
Bra avslut på kvällen.

I dag är som vanligt rehab så på väg dit om en stund.

Ha en skön dag alla fina!

Kramen om!

3 kommentarer:

  1. Det är skönt med värme o sommar..men det får gärna svalka av lite bara:) innan man ska sova:) Maten såg god ut. Du är en duktig mat mamma Millan:) Kram

    SvaraRadera
  2. Visst är det skönt med värme nu :)
    Idag klädtvätt o ikväll sminkparty !

    Ha en bra dag!

    Kram

    SvaraRadera
  3. värme e gott men inte på natten hoppas du får en dag som går snabbt så du kommer hem o kan njuta kramen

    SvaraRadera