måndag 21 juli 2014

På't igen då...




Ja men då har vi en helt ny veckan framför oss.
Förr mig är det väl inte så stor skillnad.
Rehab som vanligt.
Ingen semester!
Fast jag har ju mina lediga dagar så jag ska väl inte klaga.

Helgen var dock en av dom bättre.
En helg med en eftersmak som räcker länge.
Så trivsamma människor jag omgav mig med.
Det är sånt som gör att det finns någon slags mening med livet.

I går så tog jag det bara lugnt.
Jag behövde återhämta mig efter Fre-Lör sociala evenemang.
Trots att det är mysigt så tär det på mig att vara social så då behövs dessa lugna dagar som balans.
Jag lagade middag åt mig och barnen.
Det blev grillad fläskfilé, grillad majs och aubergine, en hemgjord tsatsiki, potatisgratäng med rotfrukter och sallad.
Mon Djö så smarrigt det var! 

Sen blev det lugna gatan i sängen med tv som sällskap.
Å det var en helt okey kväll!

Nu blir det bäddning av min säng och sen mer kaffe.

Ha en toppendag alla fina!

Kramen om!

2 kommentarer:

  1. En fin helg här med, trots åskan!
    Soligt idag o det tvättas kläder o så ska jag väl ta en sväng till stan o handla mat!

    Ha en bra måndag!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Låter rätt skönt det med, ja här jobbas det o man känner sig sliten nu o vill ha semester :) hoppas du får njuta av värmen o en skön kväll kramen

    SvaraRadera