torsdag 10 juli 2014

Skriet...


Dånet av ljudet rungade
i det lilla köket
där hon satt på golvet
med ryggen mot väggen



hördes hennes 
förtvivlade rop
eller dränktes det
i ljudet av dånet



eller var dånet av ljudet
hennes egna hjälplösa skrik?


Helst av allt vill jag bara krypa upp här...


Där vill jag sitta inne i trädet som det är taget med min lillebror.
Jag blir alltid lite extra ledsen denna dag.
Då jag vet att han dog.
Jo jag har många fina, varma minnen men ändå.
Det känns.
Hade velat se honom i dag, familj, barn, inget fick han.
Hade velat ha honom i mitt liv fortfarande.
Saknaden är enorm, tar aldrig slut, 
men minnet är ljust bevarat!

Love you my dearest brother!

Kramen om!

2 kommentarer:

  1. Ja vackra ord och jag förstår din saknad, alltid hemskt att mista någon man älskar ...hoppas dagen går bra kramar i massor

    SvaraRadera
  2. Jag beklagar verkligen din förlust! Kramar

    SvaraRadera