tisdag 22 juli 2014

Tisdag och sol...

Sol från klarblå himmel värmer upp idag.
De senaste dagarna har det varit väldigt varmt må jag säg'.
Jag tycker att jag har huvudvärk varenda dag och ändå är jag noga med att få i mig vatten.
Förmodligen blir det inte tillräckligt.
Men jag kämpar på i dag igen.

Rehab i dag så jag ska strax ställa mig i duschen och tvaga min kropp.
Sen är det tid för att ta mig ut dit.
Jag jobbar inte nästgårds direkt så det är en bit.
Väl där fortsätter jag min scanning.
Får se om jag blir klar med pärmen.
Jag är där i slutet där det känns som att det aldrig blir sista sidan.

Väl hemma igen så ska jag inte göra så mycket annat än middag.
I dag blir det köttbullar så här ska trillas och stekas runda klot.
Till det blir det pasta.

Om jag inte är helt fel ute så ska det vara nya avsnitt av "Morden I Midsomer" ikväll.
Det tänker jag inte missa.

'

Jag tycker att dom är riktigt bra sen den nya tog över.
Åh sommartid vill jag se brittiska deckare.

På tal om tv så har jag börjat se kanal 5;s nya serie "Resurraction".
Tycker att den är riktig bra än så länge om än rörig.
Får se om det är något jag fortsätter titta på.

Nej nu dusch och sen rehab.

Ha en toppendag alla fina!

Kramen om!


3 kommentarer:

  1. Tack för tipset :)
    Ha en bra dag !!

    SvaraRadera
  2. Gillar också "Morden i Midsomer" :)
    Härligt varmt o sol här !
    Sitter o väntar på M så vi kommer oss iväg till McDonalds!
    Ha en fin dag!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja den gillar jag oxå dock är jag så mkt ute på sommaren att det inte blir tv så mkt alls hoppas du får en skön dag kramen

    SvaraRadera