torsdag 17 juli 2014

Torsdag...

Sista dagen på rehab för denna vecka.
Å ännu en natt som vart som en dröm.
Två nätter på raken som varit bra är liksom helt wow för mig!

Gårdagen innebar även den rehab.
Det är ganska så lugnt där för tillfället.
Jag har min pärm jag jobbar med men jag börjar se ett slut snart.
Har snart betat mig genom alla dokument i den.
Får se vad det blir för arbete efter den är klar.
Fikat var som vanligt trevligt.
Det blev prat om allt från mående till politik, intressant.

När jag satt och väntade på bussen tog jag lite himlabilder.



Det är ju så otroligt läckert..


Moln är fascinerande...

Hemmavid så hände inte så mycket.
Jag lagade ingen mat.
Jag bakade inte.
Jag tog det lugnt.
Jag såg på tv.

En skön eftermiddag och kväll med andra ord.

Ha en underbar dag alla fina!

Kramen om!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar