måndag 25 augusti 2014

A knew week is coming up...

Ja men då är vi i början av en ny vecka igen.
Måndag och ledig dag!
Gillas enormt mycket.

Har haft ett långt samtal med Älskade E nu på morgonen.
Det blir sällan så mycket pratat under helgerna då hon har sin karl hos sig.
Nå sånt kan man alltid ta igen som nu..

Den sköna helgen är slut och över.
Den har varit enormt härlig för mig.
Bara vila förutom besöket hos min vän på sjukhuset.



Läcker himmel var det då jag tog detta foto där uppe.
Jag är på något vis barnsligt förtjust i himmel och moln.
Har massor av foton i min kamera på dylika motiv.
Man ser sällan samma motiv två gånger.

I dag händer inte heller något särskilt.
Jag ska försöka tvinga mig att tvätta mitt hår.
Det behövs sannerligen nu.
Men ack om jag ändå slapp att göra det själv.
Skulle behöva någon här som gjorde det åt mig.
Det är fortfarande samma jobbiga känsla att tvätta håret.
Känns som att bestiga Mount Everest utan Sherpa.
Men skam den som ger sig, innan dagen är till ända ska jag banne mig ha gjort det.

En annan sak jag tänker göra är att cykla bort till pizzerian och köpa med en hem.
Jag är galet sugen på pizza, det var länge sedan sist.
Jag är ju ensam hemma så jag tror att jag tänker unna mig det, nu när det är måndag och allt!

Tja så får det bli!

Ha en toppendag alla fina!

Kramen om!


2 kommentarer:

  1. Jag älskar oxå att ta kort på himmel, moln, solnedgångar, regnbågar, you name it :)
    Kan aldrig få samma motiv 2 ggr, helt fantastiskt !!
    Å pizza........ så gott !!
    Kanske kan bli senare i veckan då jag ev får besök elr till helgen.
    Har inte ätit det på hela sommaren..
    Ha en skön dag !!

    SvaraRadera
  2. Härlig himmel ja :)
    Nu regnar det här....

    Ha en fortsatt bra dag!

    Kramen om

    SvaraRadera