onsdag 27 augusti 2014

Thank God for morning coffee...

Det kan inte sägas nog ofta.
Dagens första mugg kaffe är den bästa och så fullkomligt ljuvligt god.


Kaffeburken

Perkolatorn

Kaffemuggen den goda


Jag är trött i dag så jag behöver koffeinet.
Trött fast jag sovit en hygglig natt.
Jag skulle ge mycket för att få krypa ner i sängen i gen och somna om.

I går kväll så började jag helt plötsligt må jätteilla.
Så illa att jag blev alldeles kallsvettig.
Klockan var runt 20.
Det gav inte med sig och jag kämpade för att inget skulle komma upp.
Är det något som jag tycker är vidrigt så är det att kräkas.
Nåväl, jag tog mina tabletter och gjorde en tidig sorti.
Låg länge i sängen och kämpade mot illamåendet.
Till slut måste jag ha somnat.
Jag mår helt okey nu, känner inte av illamåendet men det ömmar i magen.
Lite lätt magknip eller nåt.

I dag är det rehab som vanligt.
Fortsätter traggla och scanna in.
Fortsätter försvinna i tomma intet lite nu som då.
Å så har jag uppföljningsmöte med I.H inför avstämningsmötet på Måndag.

När jag är färdig där för dagen så ska jag till närmaste butik.
Jag ska handla.
Jag väljer att handla flera dagar på raken så att det inte blir för tungt att bära från bussen.
En kilometer är en bra bit att gå när man bär tungt.
Jag får så gräsligt ont i handlederna, nacken och axlarna när jag bär.
Å jag vet att jag borde köpa mig en Dramaten men jag har ju aldrig extra pengar så det är liksom svårt att få till det.
Nå det är dagens agenda det!

Nu mer kaffe!

Ha det bäst alla fina!

Kramen om!

1 kommentar:

  1. Morgonkaffet är det bästa som finns ju :)
    Här är det regnigt idag med!

    Ha en bra onsdag!

    Kram

    SvaraRadera