söndag 28 september 2014

Det kommer alltid efteråt...

Först att vara social sen att storhandla.
Så jag krackelerade i går och orkade knappt ur sängen större delen av dagen.
Fr K hörde inte av sig och jag orkade inte ringa så jag fick mig min dag i lugnt tempo i sängen.
Gudars skymning som det kan bli.

Jo självklart lagade jag middag då jag har Mini här.
Det blev enkelt men gott.
Stuvade makaroner och köttbullar.

I dag har jag lovat honom en god Söndagsfrukost så jag ska koka ägg och ta fram allt smått och gott jag har.
Ibland är det mysigt att göra sig till lite extra till frukost.
Å ska kanske tillägga att jag aldrig annars äter frukost.
Det liksom vänder sig i magen och vill komma upp.
Men i dag blir det inte så tidigt så då går det bättre.

Fotot är från Ålandsresan jag gjorde med barnen i våras.

 Ute är det grått.
I går blåste det ganska så rejält men inte var det storm som jag blivit varnad om.
Nu är det helt stilla.
Jag har köksfönstret öppet för jag behöver få in morgonluft.
Jag hör fåglar kvittra.
Det är lugnt och stilla.

Hoppas ni får en härlig dag alla fina!

Kramen om!






2 kommentarer:

  1. Godmorgon! Jag äter ingen ordentlig frukost heller. Fast jag borde ju..blir en yougurt, kaffe o rostat bröd med ost. Jag gillar inte gröt på morgonen..blää...över huvud taget inte alls gröt! Kommer att ta upp det en dag på bloggen om orsaken...
    Ha en fin söndag!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hejhej - här har söndagen också varit lugn.. Med mina mått mätt då kanske *skrattar* Men jag sov faktiskt en timme i eftermiddags.. Hoppas din vecka blir bra!

    Kram

    SvaraRadera