måndag 22 september 2014

Ny vecka då...

Jaha då har vi en ny vecka igen.
Tänk så fort tiden går.

Jag har precis pratat med Älskade E som varit hos sin karl hela helgen.
I lördags var dom på bal och det hade varit trevligt.
Hon åker hem i dag så jag hoppas att tåget går som det ska.
Det är tydligen oväder där med stark blåst och regn.

Midi sover fortfarande.
Hon kom hem relativt tidigt i går kväll.
I dag jobbar hon från 12 men sen har hon inte fått mer denna vecka.
På Onsdag ska hon på anställningsintervju där hennes pojkvän bor.
Det är ju dit hon vill flytta när hon väl får ett jobb där.
Så jag gissar på att det snart är bara jag och Mini kvar här hemma.
Det känns lite konstigt men är ungdomarna flygfärdiga måste man släppa dom fri.

I övrigt lär det inte hända nämnvärt mycket i dag.
Jag har dagen fri.
Funderar på att tvätta.
Om jag orkar kanske jag gör lite på altanen.
Jag fick avboka gårdagen med Mini då jag hade så förskräckligt ont i axlar och nacke.
Kände att det inte var läge för mig att lyfta och bära så jag har det kvar.
Den som spar han har-INTE ROLIGT!

Ha en skön Måndag alla fina!

Kramen om!

1 kommentar:

  1. Hej du - synd att orken tröt i går för altanens skull. Det är ju precis som du säger: den som spar han har! Och det vill man ju inte ha kvar. Skönt att du är ledig i dag dock! Och lycka till till Midi på intervjun!

    Kram

    SvaraRadera