söndag 7 september 2014

Så dagarna passerar förbi...

...fast jag egentligen inte gör särskilt mycket.
Just för tillfället står sömn på tapeten.
Jag har börjat vända och vill helst sova hela tiden.
Jo då, hösten gör sig påmind i mitt sinne och i min kropp oavsett jag vill eller inte.
Det är ju den här höst depressionen som ingen läkare vill ta tag i.
Trots att den inträffar varje höst.
Då hela jag bara vill gå i ide och inte vakna förrän våren är på väg.
Tja det är väl som med så mycket annat, inget händer för ingen verkar vilja tro mig.
Jag är ganska så trött på att måsta kriga med varje läkare jag träffar.
Trött på att måsta kriga mot världen.
Jag är helt enkelt för trött för att orka.

Så jag lägger mig i sängen igen!

Ha det bäst alla fina!

Kramen om!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar