måndag 8 september 2014

Snart på vift...



Känner mig såhär...



Alltid är det något som ska göras.
I dag måste jag in och lämna för rehabersättningen.
Den sista.

Så då gör jag två flugor på smällen och hälsar på Maxi.
Vill se vad som hänt i lägenheten sen jag var där sist.
Ska bli trevligt att träffa henne.

Efter det besöket blir det byn och AF sen affären innan jag cyklar tillbaka hem igen.
I eftermiddag så kommer Midi hem från Södern.
Hon har ju varit på bröllop och det var tydligen både fint och trevligt.
Ska bli mysigt att få hem henne.
Jag har knappt sett henne de senaste veckorna.

Annars ser veckan ut som vanligt.
I morgon sätter rehab igång igen.
Och jag har mig veterligt inte mycket på agendan mer än det.
Och det är ju bra för jag har verkligen ingen ork nu.
Vill helst bara sova.
Är så grymt trött.
Jo jag är tjatig, jag vet!

Nej nu är det dax att ta itu med den här dagen!

Ha det bäst alla fina!

Kramen om!

2 kommentarer:

  1. Härligt att få hem Midi :) Här har dottern C åkt iväg igår till Helsingfors...vet ej när hon kommer näst.....
    Ha en fortsatt bra dag!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Lider med dig...att vara så trött, är sååå jobbigt. Och du är inte tjatig:-) Kul att träffa barnen. Då brukar ialla fall jag piggna till ordentligt:-) Kram

    SvaraRadera