måndag 20 oktober 2014

Grottmannen...

Någon undrade vart Grottmannen tagit vägen.



Då kan jag informera att han finns fortfarande kvar i mitt liv.
Dock kände han sig inte så bekväm att figurera i min blogg på det sättet det blev så jag tog beslutet att helt sonika ta väck alla inlägg om och med honom.
Jag bestämde mig för att omforma och tona ner och fokusera på andra aspekter.
Så han finns fortfarande men går under en annan skepnad.
Nu vet ni det!

I dag är det Måndag igen.
Ny vecka och nya utmaningar
Får se om vad som händer på rehab i veckan, om jag har något arbete att göra där.
Jag skulle ha ringt chefen i Fredags för att höra hur läget ser ut men det glömde jag av naturligtvis.
Det finns ingen som kan anklaga mig för att ha ett bra närminne...haha
Sen förträngde jag det säkert för att jag egentligen inte vill prata med hen.
Jag kan inte påstå att hen står högt på min lista över trevliga människor.
Nope, hen finns inte ens med på den listan.

I övrigt så har jag nog inte något särskilt inringat på agendan.
Det finns givetvis en del borden.
Jag borde ta tag i städning.
Jag borde baka bröd.
Och lite annat smått och gott som jag borde ta tag i.
Men, hur det blir ja om det tvistar de lärda!
Jag får se...

Nu blir det nykokt kaffe och ett korsord.

Ha det bäst alla fina!

Kramen om!

1 kommentar:

  1. Godmorgon!
    Ja, detdär att man borde finns även här ;) Men i alla fall så är det måndag igen....
    Blir nog en sväng till Karleby med dottern idag...
    Ha en bra dag!

    Kram

    SvaraRadera