onsdag 1 oktober 2014

Håhåjaja...

Ny dag då!
Onsdag om jag inte befinner mig i fel tidszon.
Rehab idag.
Suck!
Är så in i nordens trött.
Känns som om jag inte sovit en blund i natt men det har jag gjort.
Ute är det småruggigt.
Igenmurat!
Vissa dagar stämmer vädret med morgonhumöret.
Inte så att jag går omkring och fräser, sånt gör jag sällan men tja ni fattar.

I går blev en trevlig kväll.
Flickorna kom ganska så sent bägge två.
Tidigare hade jag gräddat tunnpannkaka som jag serverade med blåbärssylten jag kokade tidigare under dagen och så vispad grädde,


Själv är jag inge vidare förtjust i pannkaka men Mini är det så för hans skull gör jag det.
Jag hade funderat på att frysa in resten efter vår middag men lät det stå i kylskåpet och det var gott nog.
Både Maxi och Midi åt njutningsfullt när dom väl var här.
Och nej, det blev inte kvar något att frysa in.

Maxi fick med sig en påse avokado när hon gick hem.
Så trött hon var, tror ögonen gick i kors.
I dag så börjar hon inskolning på sitt nya arbetet.
Hoppas att det blir bra för henne.

Midi satte i gång och packade och jag la med lite smått och gott som schampo, balsam, duschcréme osv.
Det blev bara en hastig visit, i natt åkte hon tillbaka igen men, 
när hon kommer tillbaka på Söndag så ska jag göra i ordning en kasse mat från frysen hon ska få ta med sig.
Även hon börjar inskolning i dag.
Håller tummarna på att det går bra och känns rätt.

Ja ibland är det intensivt här.
Själv kom jag i säng på tok för sent och det märks nu minsann...

Ha en toppendag alla fina!

Kramen om!



1 kommentar:

  1. Godmorgon! Hoppas att dagen blir bra trots ditt mående....
    Här var det frost vid 7 tiden i morse...enligt väderleken klart väder, men jag ser ingen sol än..en sjukling har vi också, sonen A..
    Ha en bra dag!

    Kram

    SvaraRadera