torsdag 2 oktober 2014

Torsdag...

Nu börjar vi komma på rätt köl igen.
Torsdag, sista dagen för veckan på rehab och sen ledig.
Måste erkänna att det känns himla gott.
Inte för att jag blir helt ledig i morgon, jag har ett uppföljningsmöte med AF och I.H.
Hen på AF är synnerligen förtjust i uppföljningsmöten, något som jag märkt under tiden jag haft med dom att göra.
Själv anser jag att det är meningslöst och helt bortkastad tid för dessa möten ger ingenting.
Skriver jag ingenting så menar jag det oxå!

Nåja det är i morgon det.
I dag är idag och igår var igår.
Igår tog jag tjuren vid hornen direkt när jag kom hem från rehab och satte en bulldeg.


Det blev ett gäng kanelbullar då jag bakade på 1 liter mjölk.
Planen är att Midi kommer hem på Söndag då hon är ledig.
Som jag skrev tidigare tänker jag plocka ihop en kasse med mat, hembakt bröd och lite smått och gott.
Nu blir det kanelbullar i den kassan med.
Det kommer ju inte att bli lika lätt att kvista över till Midi, då hon bor i en annan stad,  när jag bakat eller köpt något särskilt så jag får liksom göra det bästa av situationen.
Ska bli spännande att se hur det kommer att fungera nu när hon och pojkvännen äntligen ska bo tillsammans. *L*
Dom är så himla fina tillsammans, riktiga sötnötter!

Nej nu ska jag ta itu med morgonen.

Ha det bäst alla fina!

Kramen om!



3 kommentarer:

  1. Hade vi bott närmare varandra, hade jag kommit och fikat kanelbullar hos dej:-) Jag älskar kanelbullar. Dom såg supergoda ut:-) Kram

    SvaraRadera
  2. Oj, vad jag blev sugen på kanelbullar..få se om vi tar tag i det nu då dottern C kommer hem :)
    Idag har jag städat klart...funderar på att börja med lunchen o sen ska jag kolla om sjuklingen orkar stiga upp idag! Blir även dagens prommis med Blondi efter lunchen!
    Ha en bra dag!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig bullhög! Förstår om du vill skämma bort Midi nu - och jag hoppas också att hon och pojkvännen kommer att trivas ihop. Blir lättare så ;)) Håller tummarna för att möte i morgon inte blir alltför jobbigt!

    Kramar

    SvaraRadera