torsdag 13 november 2014

Alltid ska det vara nåt´...

Nej dagen har inte varit så bra.
Jag har dragit på mig en hälsporre igen och det gör rent djävulskt ont att stå och gå på foten.
Jag vill bara ligga i sängen och sova i hundra år.

Sen ringde min fina Pappelino till mig för en stund sedan.
Nu är jag verkligt oroad.
Dom har hittat en fläck på lungan.
En fläck som kan vara cancer.
Han väntar nu på remiss för att åka till en större stad för att göra någon form av röntgen där, så dom kan komma fram till vad det är.
I värsta fall blir det cellgift och hela den bibban.
Det gör riktigt ont inom mig.
Jag vet inte hur jag ska ta mig genom kommande dagar innan vi får rakt besked.

Ja alltid ska det vara något.
Men om det kunde vara något annat i stället än min fina Pappelinos hälsa och välmående.
Håll tummarna alla fina!

Kramen om!

4 kommentarer:

  1. Nejmen usch då allt kommer på en gång!
    Krya på dej o hoppas att din pappa blir bättre!

    Kramen om

    SvaraRadera
  2. Nej men fyyyyyy - jag lovar att jag håller alla mina tummar för dig och skickar en massa styrkekramar!

    SvaraRadera
  3. Då håller jag tummarna att det bara är en fläck från någon lunginflammation han har haft. Det syns också på röntgen. Så har vi fått hjärtat i halsgropen också...att dom sett en fläck. Och det har visat sig vara en fd lunginflammation. Håller innerligt tummarna att det inte är nåt allvarligt. Tänker på dej. Kram

    SvaraRadera
  4. God morgon...din stackare ja alltid något jag skall hålla allt jag kan o hoppas på det bästa såå klart, skall inte måla fan på väggen innan man vet men förstår din oro ta hand om dig kramar i massor

    SvaraRadera