tisdag 11 november 2014

En helt vanlig Tisdag...

Vaknar upp, det är fortfarande mörkt och det är Tisdag.
Så i dag blir det rehab.
Känns ju si-så-där då jag tycker att det blivit mer påfrestande att vara där.
Men jag har ju inget val så jag får vackert finna mig i besluten som tagits, dock över mitt huvud!

I går kväll så åkte Midi norröver!
Usch så vemodigt det kändes när hon stod påklädd i hallen och vi kramades Hej Då!
Jag blev blank i ögonen och kände stor lust att gråta men jag höll det kvar inom mig.
Det har varit så himla mysigt att få rå om henne några dagar.
Å i går fick vi dagen för oss själva eftersom Mini gick i skolan.
Midi städade ordning på sitt rum, jag hjälpte henne en smula.
Så dammsög hon lägenheten.
Sen ställde hon ordning chillrummet lite bättre.
Och så tvättade hon en tvätt.
Sicken energi.
Jag blev nästan trött av att se henne. *L*

Efter middagen så la jag mig en stund och så kom hon och kröp ner.
Vi löste sudoku och några korsord tillsammans.
Hade det mysigt!

Nå nu är hon i norr och i dag jobbar hon.
Jag har förstås Mini kvar hos mig.
Å det är inte illa, det är mysigt det med!

Nu ska jag ta itu med den här dagen och göra mig ordning för rehab!

Ha en toppendag alla fina!

Kramen om!

5 kommentarer:

  1. Känner preis hur du känner när barnen ska åka iväg...o att det dröjer innan man träffas igen:) Klart en o annan tår har trillat för mej också. He en fin dag...denna tisdag:) Kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas du får en ok dag... Kan förstå att du saknar dina fina! Kram

    SvaraRadera
  3. Ja de unga de kan ;) hoppas du löser dagen snabbt o kan komma hem o ha det gött kramen

    Evas blogg

    SvaraRadera
  4. Hoppas det går bra på rehab idag. Ja det är tur att man har barn, hade man inte dem skulle man nog inte orka någonting! Stor kram!

    SvaraRadera