måndag 10 november 2014

En ny Måndag...

Ny vecka igen då.
Så livet snurrar på.

Jag mår fortfarande inte riktigt bra men jag har slutat kräkas i alla fall.
Så det går åt rätt håll.
Å jag har ju ledig dag så jag behöver inte bekymra mig om rehab.
Märker att jag är väldigt törstig.
Vill ha isvatten och hoppas det ska släcka min törst.
Det känns som om jag är ökentorr i munnen, ja i hela innanmätet.
Nå det är som det är.

Midi verkar fortfarande sova.
Själv låg jag kvar i sängen länge denna morgon.
Hade ingen lust att kliva upp tidigt.
Midi säger att hon ska städa upp på rummet men jag får se om det blir gjort.
Kan väl tillägga att det blev rörigt där när hon packade ihop och flyttade norröver.
Sådär pass rörigt att jag inte kan ha den dörren öppen för då blir jag inte glad.
Så mirakel har väl hänt förr så varför inte nu?

I dag har jag inget övrigt inbokat mer än att fortsätta kurera mig.
I morgon är det rehab så det vore bra om jag är fit for fight då.

Ha en toppendag alla fina!

Kramen om!



1 kommentar:

  1. Usch du Millan! Hoppas att du mår bättre - oavsett om du är kry nog att vara på rehab i morgon eller inte.. Att kräkas låter inte alls roligt!

    Kramar och hoppas du får en bra vecka!

    SvaraRadera