onsdag 12 november 2014

Försovit mig...

Nu blir det raska friska tag hos mig för att komma i kapp så jag kan åka till rehab.
Jag har försovit mig!
Med två timmar!
Suck!

Nå det är som det är.
Jag kämpar på och jag lär hinna om jag drar på gasen.
Men jag förlorar mitt morgonlugn som jag behöver för att inte bli stressad.
Kroppen vill fortfarande sova känner jag..

I går fick jag ett tråkigt lite oroande besked.
Min fina Pappelino har inte mått bra på väldigt länge.
Han har haft en hosta som inte velat ge med sig och blivit helt orkeslös.
I veckan var han på röntgen och så blev han inlagd.
Det visade på vätska i lungorna.
Han blir med all säkerhet väl omhändertagen på sjukhuset men när det gäller honom blir jag alltid mycket orolig.
Är rädd att förlora honom, han är den bästa pappa man kan ha.

Jag känner mig i vart fall nöjd med att han är inlagd och får vård!

Nu ska jag strax på rehab.
Ärligt så hade jag hellre stannat hemma.
Tröttheten är förödande!

Hoppas ni har en härlig dag alla fina!

Kramen om!

2 kommentarer:

  1. Hoppas att din pappa kryar på sej snart! Förstår att du är orolig!
    Inte kul att försova sej....ha nu en bra dag!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ojdå...dagen brukar bli så fel när man försovit sig. Men vad ska man göra..bara ta dagen som den kommer:) Hoppas innerligt att din pappa kryar på sig nu när han får hjälp. Kram

    SvaraRadera