fredag 14 november 2014

Fredag...

Ledig dag!
Känns skönt om jag bara slapp all oro jag känner.
Både när det gäller finaste Pappelino och annat jag väljer att inte skriva om.
Jag är en säck full av oro för tillfället.
Inte konstigt att sängen känns lockande.
Sova bort den vakna tiden så jag slipper tankarna som härjar inom mig.

I dag så växlar Mini boende.
Dax för en ensam vecka för mig.
Det känns verkligen inte bra.
Jag älskar att ha honom hos mig.
Han är en sån mysig grabb.

I går kväll så hade vi go fika.
Han fick först några pannkakor med blåbärssylt till kvällsmat.
Sedan fikade vi kanelbulle, chokladkaka (nybakt) och ballerina kex.
Det var riktigt smarrigt.

Jag brukar alltid göra något lite festligare sista dagen/kvällen med honom.
Antingen en finare middag eller ett gott fika.
Tycker om att avrunda veckan med honom med lite mys.

Så det kommer att bli tomt.
Å det är tråkigt.
Jag har inga planer alls för helgen.
Gissningsvis sover jag bort den.
Vad hittar ni på i helgen?



Ute är det grått och tråkigt men än så länge uppehåll.
Får väl se under dagen vad himlen har att erbjuda.

Ha det bäst alla fina!

Kramen om!

3 kommentarer:

  1. Härligt med ledig dag!
    Imorgon är det lördag o då ska jag sova :)
    Ändrat om i bloggen nyss, lite juligare tema...
    Nu promenad med Blondi!
    Ha en toppen ledig dag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas du snart slipper oroa dig för din far och det andra. Kram på dig

    SvaraRadera
  3. Visst är det trist med detta eviga oroande.Alltid är det nåt man bekymrar sig över. Men vi är mammor o döttrar. Hoppas allt blir bra o ordnar sig för er. Ha det så bra det går i helgen nu...och ta hand om dej

    SvaraRadera