fredag 28 november 2014

Håll tummarna...

Nu är den fruktade dagen här.
Fredagen med massor av åtaganden.
Åtminstone i min värld.

Först ut är vårdcentralen.
Jag ska ta min p-spruta, vilken jag skjutit på en del gånger nu men i dag så ska det ske.
Därefter ska jag gå på I.H och träffa min "mentor", som funnits med mig nästan det sista året.
Där ska jag läsa sammanfattningen om mig som hen skrivit och skall leverera i dag.

Efter det blir det en tur på byn, lär väl irra på som attans då jag inte gillar att strosa omkring men jag har en del tid innan mötet kl 13.00.
Då ska jag alltså träffa f-kassan, af, representanter från kommunen, vara av en av dom tydligen jobbar med omplaceringar och så I.H.
Det ska vara ett avstämningsmöte och vad jag gissar en plan för mig att återgå till riktigt arbetet.
Nå dom får väl tro det men som jag mår nu så ser jag inte att det är aktuellt alls.

I går fick jag läkarintyget, där finns några frågetecken jag måste ta upp med läkaren då jag även fick ett bokat besök.
Nästa Torsdag ska jag på psyk.

Bollen är satt i rullning...

Nej nu måste jag hasta la vista vidare.

Ha en härlig dag alla fina!

Kramen om!

4 kommentarer:

  1. Håller tummarna :)
    Ha en fin fredag o helg!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Usch va massa du har att göra i dag, men såå klart håller jag tummen för dig :) kram kram

    SvaraRadera
  3. Du hade en massa på din lista du. Hoppas allt gick bra . Önskar dej en trevlig helg. Kram

    SvaraRadera
  4. God morgon ...hur har det gått?? hoppas ok eller om bättre bra :) önskar dig en skön lördag oavsett vännen stor kram

    SvaraRadera