lördag 22 november 2014

Lördag hela dagen...

I dag vaknar jag upp till en annorlunda lägenhet.
En lägenhet full av liv och ungdomar.
Det märks direkt att jag inte längre är ensam.
En mycket skön känsla.

Vi har ätit frukost tillsammans och nu gör ungdomarna i ordning sig för ett möte med deras far.
Midi vill ju givetvis hinna träffa honom när hon är hemma även om det blir för en kort stund.
Själv myser jag.
Och i eftermiddag så kommer även Maxi hit.
Då ska vi ha lite familjemys med tacos till middag.




Lånade bilder från nätet


Det kommer att bli riktigt mysigt att sitta med alla mina härliga ungdomar.
Tacos valde jag för att det är enkelt och ungdomarna hjälper till med förberedelserna.
Jag mår fortfarande väldigt kasst så jag har inte så mycket ork, saknar kraft.
Då får man välja det som passar bäst.

Hoppas ni har en härlig Lördag alla fina!

Kramen om!


3 kommentarer:

  1. Härligt att ha hem barnen :)
    Låter som en bra dag!
    Sköt om dej <3

    Kram

    SvaraRadera
  2. Visst är det härligt när vi får ha ungdomarna hemmavid. Dom brukar ha en förmåga att ge oss föräldrar positiv energi:) Ha en fin helg...resten som är kvar:) Kram

    SvaraRadera
  3. Åh va gott det ser ut :) ja härligt med liv runt sig då det är ens barn :) hoppas din söndag blir skön kramen

    SvaraRadera